Kubek reklamowy

Kubek  naczynie, najczęściej ceramiczne, służące do picia napojów.Kubki wykonuje się również z emaliowanej stali, gliny, fajansu, plastiku, aluminium, drewna, grubego szkła i stali nierdzewnej. Te ostatnie wykonuje się w postaci naczyń o podwójnej ściance, dzięki czemu,
w odróżnieniu od szklanki, mają możliwość dłuższego zachowania ciepła napoju. Najczęściej kubek posiada uchwyt zwany uchem oraz zazwyczaj zdobienie, nierzadko bogate (przez co obecnie bywa często gadżetem reklamowym, prezentem lub obiektem kolekcjonerstwa).
W języku polskim utrwaliło się powiedzenie kubek w kubek równoważne pojęciu identyczności. Powiedzonko wzięło swoje źródło z istniejącego w przeszłości zwyczaju wręczania oblubieńcom przy okazji zawierania małżeństwa tzw. weselnego pucharu dwoistego, czyli dwóch (często bardzo kosztownych) pucharów ? „kubek w kubek”takich samych. W rzeczywistości mogły się nieznacznie one różnić.

ZAPRASZAMY NA NASZE STRONY:

http://kamelot.info.pl/gadzety/kubki/

http://kamelot.com.pl/gadzety/kubki/

http://cennik.kamelot.pl/gadzety/kubki/

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest podstawą (dźwignią) handlu, stąd proponujemy bezkonkurencyjne rozwiązanie, które pozwoli Państwu w sposób nieprzeciętny rozpowszechnić własną firmę bądź instytucję. Innymi słowy:
Zapewnimy Państwu odpowiednią dźwignię!

 

Kubki reklamowe to jedna z podstawowych i najbliższych sercu form reklamy. Musimy pamiętać o tym, że osoba obdarowana czuje się w ten sposób wyróżniona czego nie daje żadne z innych mediów reklamowych.

 

Przeciętne wymiary współczesnego kubka porcelanowego:

  • średnica: 80 mm
  • wysokość: 95 mm
  • grubość ścianki ok. 3 mm
  • grubość ucha ok. 15 mm

 

Zalety dla których ludzie wybierają kubki reklamowe:

  • Sentyment
    Ludzie przywiązują się do codziennych nawyków. Ranek zaczynają od gorącej kawy a dzień kończą filiżanką herbaty. Człowiek ma do tego ogromną uległość. Rano, czy wieczorem, człowiek musi wypić odrobinę swojego ulubionego trunku by mieć siły do dalszych zadań. Tak samo jak do napojów czy trunków, przywiązujemy się również do marek. Dzięki kubkowi reklamowemu ulubiona marka i napój odbiorcy może być zawsze przy nim.
  • Efektowność
    Kubki reklamowe dostępne są w wielu bardzo popularnych i atrakcyjnych kolorach. Co więcej, mogą być wykonane z różnych surowców, dzięki którym zyskują jeszcze większego uroku. efektywny wygląd jest jednym z powodów dla których konsumenci używają kubków reklamowych. Kiedy zamawiasz produkcję kubków reklamowych powinieneś brać to pod uwagę.
  • Prezent
    Kubki nie są drogie, ale nie są też tanie. Ludzie kochają otrzymywać darmowe produkty, szczególnie gdy są w stanie szybko określić ich szacunkową wartość i praktyczność. Sama myśl o tym, że otrzymali coś za free o realnej wartości wywołuje u ludzi zrozumiałą dumę. W związku z tym, kubki reklamowe na pewno zostaną życzliwie przyjęte przez konsumentów, którzy będą używać ich gwarantując trwała widzialność marki.
  • Skuteczność
    Nieważne czy klient przebywa w domu czy w pracy, może liczyć na to, że dzięki kubkowi może napić się ciepłej kawy, herbaty lub napoju. Kubki reklamowe są tak samo wydajne jak kubki kupione w sklepie detalicznym. Jeżeli tylko posiadacz owego kubka będzie dbał o swój garnuszek, to ten może mu posłużyć przez wiele lat.
  • Poziom
    Kubki reklamowe jak już wcześniej wspomnieliśmy są równie praktyczne co ich odpowiedniki sprzedawane w sklepach detalicznych. Jest to współzależne z wysoką jakością kubków reklamowych, nadruk w żadnym stopniu nie wpływa na ich trwałość. Poza tym, kubki reklamowe w wielu przypadkach odznaczają się wyższą jakością od tradycyjnych kubków. Firmy nie chcą by kubki z ich logo pękały lub stwarzały zagrożenie użytkowania.
  • Komfort
    Kubki reklamowe dostępne są w różnych kształtach, rozmiarach i posiadają różne zastosowanie. wyróżniamy kubki zwykłe, kubki z przykrywką, kubki z podstawką, kubki z wbudowaną łyżeczką, zamykane kubki termiczne, kubki ze słomkami do picia zimnych napojów. Te idywidualne kubki są bardzo wygodne. Możemy ich używać w domu, zabrać do pracy, wozić w samochodzie lub wybrać się z nimi na piesze wycieczki.